.- 30 september

nu tänkte jag att alla mina (underbara) läsare
skulle få se alla mina godoftande och snygga hårprodukter ..
(mamma, håll för ögonen så du inte får <3-infarkt.)

jag älskar verkligen bedhead, och det är det bästa som finns.
de luktar underbart, de håller hela dagen, de skyddar.
(och vissa glittarar!)
jag beställer hem på lyko.se :>
det är billigare än hos frissan, + att de levereras dagen efter.
ibland två dagar efter. (det beror på vilken tid man beställer dem.)

nåja, sen kommer det en bild på marcus kisse.
(lucifer) namnet är verkligen ett faktum.

kolla bara på han, så himla go och glad har set ut att vara ..

nåja, nog om han. det är så att en katunges (familj)
är på vag nu och hämta den.
det är hanen (den som är mest social)
och det ska bli himla skönt att "bli av" med dom nu idag.
för sen ikväll så kör vi sista kattungen till marcus farmor.
så himla mysigt de kommer att få ^^

idag har det varit ganska så soft.
dock skit tråkigt typ mitt på dagen i typ 2 timmar,
det har varit strömavbrott. det sög verkligen.
men nu är den tillbaka.
(det förklarar den dåliga uppd.)

nåja, jag ser på vänner nu, har ätit frulle.
samt att jag har myst med lite kakor också.
nu kommer dom!

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0