.- 29 september

nu så är man vaken, man är pigg och man är allert.
dock är jag lite orolig, och ska så snabbt som möljigt
fylla på min telefon och ringa ett viktigt samtal.
det känns som att det kan behövas lite information just nu ..

nåja, jag tänkte berätta lite om min kamera ^^
det är touch-skärm på den.
så det finns bara typ två knappar, sen är det bara
klicka m. fingertopparna!
det finns en massa olika funktioner,
samt att man kan rita och göra egna bilder. ;>
det är jätte kul!

den är inte rosa (enligt nikon) utan den är röd.
men den ser mer ut som karamellröd, och
det är ju nästan rosa!
skit snygg, + att då man filmar blir det asabra kavalitet!

nåja, imorse väckte marcus mig:
"HILDA! upp nu och hjälp mig att städa!"
och snabbt som satan hoppade jag upp,
och började att plocka.
sen kom det besök som marcus väntade ..

och då åkte jag ner på ica och handlade fika.
mums, det  var inte lite fika heller.
jag ska ta kort sen så ni får se :)

PUSSEY!
swetiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0