.- 29 september


Jag är också avundsjuk.
jag fattar inte hur himla söt jag är faktiskt ^^
min sambo sa idag (citerar)
"hilda, det är då inget fel på ditt fantastiska självförtroende
i alla fall, det finns verkligen ingen som kan ha bättre"


sant faktiskt. jag är himla stolt och nöjd med mig själv just nu.
men jag gör verkligen någonting åt mina "problem" (forna)
varje morgon då jag ser som mest hemsk ut.
(då jag precis vaknat allså)
så ställer jag mig framför spegeln och säger liknande:
- jag är så jävla snygg.
- jag är jävlat bäst.
- idag är jag så himla underbar.
- perfekt, vem sa att det ordet inte fanns? de kan inte ha träffat mig.
- jag tackar .. (t.ex. familjen, pojkvännen, gud, choklad, kärlek, duschen m.m)
- jag ska bara vara snäll idag.

och det låter så jävla löjligt (tro mig, jag vet)
men har man så jävla dåligt självförtoende (som jag haft)
och säger detta till sig själv, kanske flera gången i början,
och verkligen mena det (det som man kan göra i början. inte mkt alls)
men efter ett tag så kommer det verkligen.
det kommer att bli bättre.
och idag känner jag mig fett jävla snygg allså ;)

hahaha, men imorgon åker alla kattungar också.
en till ilsbo (?) och sen en till marcus farmor.
de kommer att få det så himla bra ska ni se.
det blir bra det.
+ att man kan städa och kanske få sova en hel natt också utan en massa bus.
samt att man kan ta bort kattlådan också.
det kommer att bli himla skönt!

PUSSEY!
swetiie


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är bra med självförtroende! Sånt gillar vi!! :D

2009-09-29 @ 23:19:49
URL: http://sfernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0