.- 29 september

idag har jag hunnit med en himla massa.
och inte bara jag, utan min sambo också!
jag har hunnit tvätta i våran snygga tvättstuga.

ganska så snygg ^^
(det lilla ni får se i alla fall, det kommer kanske en bättre bild imorgon också.
ni kan få en liten bild på toaletten nere också.

en den största bilden som finns kanske,
men ändå en liten bild.

nåja, dagen började ju med en väckning.
(som i förra inlägget)
och sen så började det ju som sagt att hända grejer,
jag tvättade ju så klart, städade toaletterna,
och sen blev det sundsvall m. gubben på en
enegrimässa (som vi trodde skulle vara jätte stor) men så var inte fallet.
men ändå himla trevligt.

sen så då vi hade varit där i kanske 30 min,
och hade sett allting som alla hade at erbjuda.
(bilden är bara de som stod utanför, det var inomhus också)
sen åkte vi till max, oxh gubben bjöd på mat!

MUMS! det var fett jävla gott!
hihi. dock så ska man inte äta för mycket av detta,
för då blir man inte mindre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0