.- 28 september

och idag vill jag bara säga ett stort grattis
till den bästa marica som finns! <3
hon fyller ju hela 19 år idag.
-me love you.

jag kommer senare och säger grattis,
m. paket och jag vill ha tårta
! ;>

nåja, dag skulle man egentligen på arbetsförmedlingen,
men det var ändrade planer om man säger så,
eftersom att hon jag skulle träffa var hemma m. vård av sjukt barn,
och skulle höra av sig när hon kom tillbaka.
så jag ska inte in till stan för det idag.

dock så ska både jag och marcus (eller kanske bara jag)
in till stan, jag ska ju köpa mig en ny kamera idag ^^
och jag längtar + att jag ska ju typ åka till marica så klart.
nu så ligger jag i sängen och väntar på att "våra bästa år" ska börja.
(vilket liv man har, icke!)

+ ett jätte stort grattis till Emma också idag,
som fyller hela 18 år!
Grattis! hurra hurra hurra! :)


nåja. jag uppd senare!
PUSSEY!
swetiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0