.- 27 september

nu så har man vart in till stan på dollar ^^
jag ittade lite välbehövliga saker.
och det var diskborstar, och tvål, handdukar,
bindor, lite godis och julgardiner! (skitsnygga sådana)
sen har jag vart och handlat typ en massa
på ica (starks) och det gick på nästan 750 :-
men vi delar ju på det så man ska inte klaga ..

nåja, sen så har jag kommit hem, packat upp allting,
typ satt mig här vid datan och känner att jag börjar
vara lite godis sugen ..

men vars ska maten/godiset rymmas? :/
det är ju den stora frågan ..
jag känner mig på nått sätt himla mätt sen igår bara.
- hahaha!

sen så har jag väldigt väldigt typ funderingar på att sälja min
systemkamera .. jag är inge avädare av de, och en liten kamera skulle
passa mig så himla mycket bättre.
jag skulle vara mer "aktiv" och så.
så jag tror att jag ska lägga ut den ikväll ..

nåja, jag ska kolla lite på webtv nu tror jag.
sen ska jag äta lite godis.
marcus ska laga mat idag!

PUSSEY!
swetiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0