.- 26 september

weeei! ;>
nu så har man fått in lönen, den var himla bra och jag skulle lätt
vilja ha mycket mycket saker för denna lön.
men jag lovar er att det gäller verkligen att hålla i pengarna
just nu tills jag får mig ett annat jobb.
och man vet ju aldrig om typ var/när/hur man får ett jobb igen ..

nåja, igårkväll så blåste vi upp till anders och eva.
det var trevligt, dock så jobbade eva, men
det var kul att träffa anders igen också!
vi fikade och mös, det var kul! :D

jag har precis sminkat mig och klätt på mig.
sett idol (från igår) och typ svenska hollywoodfruar! ;>
det är så fett jävla roligt. dock kan man ju tycka att vissa är
mer blåsta än andra (a)
men det är underhållande ändå!


jag ska strax ta på mig min hoodtröja,
och fixa frillan sen bär det av till marica på lite tjejmiddag/fest.
jag är dock nykter och kommer att köra både dit och hem.
men det ska bli trevligt att träffa alla,
samt få snacka lite skit ;)

Peter kom då i alla fall fram bra i gbg,
och jag hoppas för hans skull att han får en himla trevligg helg.
och att han trivs där.
sen bär det ju av till örebo, hoppas bara att han kommer hit och
hälsar på också! ^^
jag ska fan fråga honom det!

nåja, jag ska visa litw exopicz från camen nu ^^

Fett jävla snygg jag är (dock är frillan inte klirrad!*)

men nu ska jag dra mig att fixa håret!
PUSSEY!
swetiie


Kommentarer
Postat av: beatrice

grymt jävla snygg frilla alltså! du passar skit bra i den! :D

2009-09-26 @ 22:50:13
URL: http://beatricenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0