.- 26 september (kvällen)

nu så är man hemma efter en himla lång (me dotroligt trevlig kväll!)
den började med att jag åkte till marica och
åt mums mat och det var cesar-sallad .. (?)
och den var gott.
jag drack sockerdricka och det var också himla mums. ^^

sen åkte jag hem vid halv åtta.
handlade chips och dipp.
kom hem, jag och marcus mumsade i oss det m. ett naffs.
sen åkte vi till svärmor och björn.
och där var det grillning som gällde,
och det var himla nice.

nu är jag hemma, och tröttheten börjar att komma.
imorgon ska jag åka in till stan igen på dollar.
det blir himla trevligt det också.
ska handla lite nyttigt. (behövligasaker)
sen ska jag tvätta imorgon,
samt städa källaren.


PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0