.- 25 september

puuh, jag håller på att städa nu som satan. >.<
det är jobbigt.
men det börjar verkligen ge resultat!
och här kommer det lite "förbilder" ..

hallen ..

köket ..

toaletten ..

tvrummet ..

det är redan en massa förändringar ^^
jag har en diskmaskin igång. och jag kan ju lova er att den var verkligen full.
men det var verkligen på tiden också att den fick gå igång.
sen har jag diskat typ 6 saker för hand också.

sen har jag rensat på toan uppe, jag har gjort en tvätthög som ska tvättas sen.
jag ska strax gå ut med sopor, tömma kattlådan, sedan är det bara att
damsuga kvar + skura!
men jag har hunnit en jävla bit på vägen.
och jag är så himal nöjd ändå.

marcus har varit hem en sväng, men åkte till skolan
på en gång sedan för att hinna fram.
och jag hoppas att han gjorde det!
jag har pratat i telefon större delen av morgonen också.
med mamma, joont, peter, bea och marcus <3
och idag ska peter ut och flyga.
jag hoppas att allting går bara bulla!

och jag har flyttat lite lampor som passar bättre på andra ställen,
samt gått runt och tänt alla fönster lampor!
det ska ju se ut som att någon bor här också.
och det spelar ingen roll vad någon säger om saken ändå.

tess har äntligen varit tyst hela natten och sovit.
vi prövade att ha öppen dörr (in till katterna, själva huset)
och det gick mycket bättre. hon tjuter inte lika mycket nu.
eller rättaresagt inget alls.
min älskling!

(hon sover så sött på bussen ^^)
hon var så himla snäll hela vägen hem.
dock så är jag inte jätte förvånad, hon älskar att åka buss/bil.
och det är ju himla bra, eftersom vi åker ganska mycket.

nåja, jag kanske borde ringa min kusin A.
hon hade fått ryggskott igår.
Hahaha, inte roligt egentligen.
men lite funny ändå, hhoppas det är bättre idag!
krya på dig!

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0