.- 24 september


ibland är jag så sjukt jävla snygg att jag fattar det inte ;)
hahaha. jag är så jävla blond och så jävla nice.
jag är smart, jag är rolig och jag är en riktig bitch (ibland)

nu så ligger jag i sängen och äter glass.
jag har gjort middag idag. det vart bandspagetti, grilladkycling och
fetaoströra. ;> det var sjukt jävla gott.

på lördag är det ju som sgat fest hos marica.
men jag känner mig inte riktigt frisk än, så jag blir nog nykter
som det ser ut just nu.
men det ska bli trevligt i alla fall :)
har ringt henne och frågat hur det gick m. katten. (bobby)

(han är ju sjukt söt och himla vacker!)

marica och hennes mamma & lillasyster var ju här igår
och hälsade på och hämtade bobby.
Alice är ju så sjukt gullig att man ville ju
bara äta upp ungen!

sötungen! <3

nåja, imorgon är det inget snack om saken.
imorgon blir det städdag här hemma.
det är verkligen på tiden, och det behövs verkligen.
men det går ju ås himla fort och bra så fort man äl har kommit igång!

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0