.- 23 september

ni är alla så jävla patetiska.
och ju mer ni komenterar att ni inte är avundsjuka,
så ju mer inser jag att ni bara vill vara som mig.
muha!
ni är så sjukt jävla avundsjuka.
you want to be like me, but sorry.
you cant.

home sweet home.

jag bara älskar känslan av att ligga i sin egen säng.
pussa på sina egna katter, gå på sin egen toalett,
elda i sin egen panna, röka på sin egen altan,
äta på sin egen pizzeria, handla på sitt eget ica.
vara i sitt eget hus.

grey's nu på tv. eld i pannan.
varmvatten, och en massa gotta i kylen.
i helgen funderar jag på sundsvall.
skulle sitta fint m. en storhandling på willys.
samt se nått annat än piteå och älvsbyn.
jag saknar dock Hannah! <3
en jävla massa, tur att telefonen finns.
(du är underbar, honey!)

ikväll är det idol också.
jag tycker att det är sjukt bra då man började att se de
förra säsongen. och jag kommer nog att följa det iår också.
det kommer lix att bli en tradition.

btw, min kisseunge har åkt idag.
till marica och fredrik. :)
jag är helt säker på att den kommer att få det bäst.

imorgon eller ikväll kommer det nog en massa bilder
sedan min resa. (3 veckor)
dock så vet jag inte hur länge mitt i-net fungerar
och jag ska snabba mig in på ams nu också.
det finns tydligen ett jobb där som jag är lite intresserad av ..
och jag ska fan ha det.
jag ger mig inte.

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer
Postat av: Hannah

Och jag saknar dig med! Massor.

Hoppas det inte dröjer alltför länge tills du kommer tillbaka. Annars kommer jag få Hilda abstinens (vilken jag redan har) Inte samma här utan dig..



<3

2009-09-24 @ 12:29:05
URL: http://hannahgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0