.- 21 september

nu så fick jag ett sms att någon har velat ge mig
en gåva som väntar på ica (starks) och det är tydligen detta:

och just nu är jag så fuckat glad.
för jag hade inte de här produkterna, men det jag skulle vilja veta ..
är vem är det som har skickat dem?
vem är det som är en ängel?
(lovelovelovelove!)

nåja, jag sitter hemma hos mamma nu.
har kollat lite på och och sånt.
nu så sitter jag här, jag har vart på fejjan,
och läst en massa andra bloggar.
pratat med Hanna så hon hämtar mig imorgon!
samt lite annat.
(hannah)

jag ska träffa Hannah iväll också,
innan jag beger mig hemåt imorgon.
bussen går 06.40 från piteå.
jag är i sundsvall klockan 14 och då hämtar hanna mig :)
så underbar! :>

nåja, jag ska på HC idag också.
jag har så jävla ont i halsen.
så jag ska kolla bara att jag inte har halsfluss. ;/
ochsen så ryktas det fest i helgen ..
mums, eller trevligt!
jag hoppas att dt kommer att gå i lås. :*

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0