.- 18 september

ibland så blir man u så himla jävla le!
jag fattar inte att vissa orkar eller villa hålla på och
tjata och elta en massa skit istället för att
skaffa sig ett eget liv och göra nått åt det.

visst nog kan man vara ensam och inte ha några vänner.
man kan ha en sjukdom eller bara vara allmänt blyg.
men det är ju för satan inte så himla svårt att bjuda lite på
sig själv för en gångs skull.
jag är sjukt less på at få en jävla massa skit i onödan just nu.
jag förtjänar det inte.

och varför ni håller på mig mig så jävla mycket ..
det tyder ju bara på att ni är så helvetes jävla avundsjuka.
ni är avundsjuka på mig.
för att ni aldrig blev det jag är.
med that's life! move on!

"jag saknar dig,
kan du inte komma hem nu? :("

- jag saknar dig också. och jag kommer nog snart.
(förbättring? det återstår ju att se)

(google)

nåja, nu har jag fått ur mig lite aggresioner. (jag vet att det är stavfel)
haha!
men men, fortfarande hemma hos mamma.
inne på 3:e veckan nu.
och har fått feber och ont i halen :/
fyfan.
ingen fest ikväll inte. (iimorgon är en annan sak ..)

ikväll blir det mys m. mamma.
chips, popcorn & dipp.
+ att hannah'bby kommer hon också! <3
och bella.
det blir a'la kalas! :> ¨

nåja, ska ut och röka nu!
PUSSEY!
swetiie

Kommentarer
Postat av: beatrice

jag saknar dig bästastefinastesötnos! du är bäst ;* <3

2009-09-18 @ 21:49:21
URL: http://beatricenordin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Avundsjuk på dig??

Fortsätt drömma lilla hjärtat..

2009-09-21 @ 21:03:43
Postat av: beatrice

till "anonym"; om du nu inte är avundsjuk på hilda. VAD GÖR DU HÄR PÅ HENNES BLOGG?! och så liten som du är här i världen och inte änns vågar stå för ditt namn ska du inte yttra dig ett ord om andra.

2009-09-23 @ 19:07:28
URL: http://beatricenordin.blogg.se/
Postat av: Angelica

Om man inte vågar stå för vem man är ska man int ytta sig för fem öre, väx upp Anonym!

2009-09-24 @ 14:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0