.- 10 september

nu så är man vaken, man är pigg och man är allert. ;)
som alltid jonte eller hur?
-hahahaha!

nåja, det är inte lätt.
jag är fortfarande hemma hos mamma.
jag tror att jag ska stanna här i alla fall tills nästa vecka .
men jag vet inte när jag ska åka hem då ..
kanske nästa helg ..

det är en massa skit som händer just nu.
man vill egentligen bara springa och gömma sig.
och aldrig mer komma tllbaka.
men det gör man inte. för att det går inte.

dock så fylde pappa år igår också. :)
det var himla trevligt!
en massa folk kom. :)
och äntligen fick jag träffa jooont. ;>
jag har verkligen saknat honom.

han kom hit och vi satt och surrade i timmar.
jag har inte varit så glad och skrattat så mycket på väldigt
väldigt många månader ..
det kändes underbart.
-man ska ta driven på max ..
då man gör ebställningen och kör fram til luckan där man ska
betala så ska man säga:
"och du, jag kommer in och äter!"
-BHAHAHAHAHA!

nåja, det var som sagt kul.
sen kollade vi idol, och sen gick jag och la mig.
sovit himla bra inatt ändå.
(bätter än förväntat efter gårdagen)
men men, sen körde jag ner mamma på jobebt.
och idag har vi bilen.
det är mys.
dock ska jag inte åka någonstan vad jag vet än.
haha. jag vill bli frisk!

hmm ..
nåja, jag ska kolla lite på tv nu.
sen ska jag ut och gå med tess och morris kanske.
om min hosta försvinner.
sen ska jag röka!

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0