.- 9 oktober

hahaha, igår var det en  himla rolig kväll ^^
vi gick och mött upp Jenkan vid bussen (dock hann vi inte ändå fram)
men sen vart det lite grogg (Peter&Jenkan) för mig vart det inget alls.
muha!
men vi skrattade och surrade till klockan typ tvart i två.
tyckte dock synd om min älskling som försökte att sova.
men det gick tillslut.
man ska inte vara surig! :)

då jag klev upp på morgonen så var både peter och jenkan
ute ur mitt hur (vilket var skönt. jenkan är en puppa!)

haha!
men ajg har hunnit plocka bort en massa skit från köket.
och bara slappat.
jag har kollat lite på jobb och mailat på nått telefon jobb.
man kan ju hålla tummarna!

nåja, snart kommer älskling hem, jag ska åka med honom på ica.
vi måste handla dasspapper.
och jag cigg!

p.s. Pupp-jenny, jag har mner bilder! MUHA!

PUSSEY!
swetiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0