.- 9 oktober

jag är jävlat världens bästa flickvän! ;>

jag har diskat.
jag har tvättat.
jag har burit in ved.
jag har nästan bakat.
och ..
jag har inte ens tänkt ut någon middag
.

men jag är ändå så jävla bra.
och jag känner verkligen att jag har gjort nått idag.
det var riktigt skönt ute då man rörde på sig!
hihi! jag är gode så nöjd med mig själv just nu ska jag lova.

nåja, jag vet inte vaf fan vi ska äta till middag.
marcus har varit och jobbat sen sju.
och jag vet inte om han har ätit lunch eller nått.
så han är säkert hungrig som en varg då han kommer hem.
men jag har verkligen ingen fantasi alls.

jag borde ta ut diskmaskinen och hänga tvätten också.
sen ska jag göra lite godis.
(samma innehåll som mina muffins har.)
i små små knäckformar.
jag tycker att det är godast, och det tycker marcus också.
så varför inte bara göra fyllningen? ;)

nåja, jag ska kolla lite nu på bloggar.
sedan på fejjan ;) det är typ hilda standard.
jag ska skriva till **** också.
höra hur "the buiessnes" går.
hoppas bara att det går bra för den.

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0