.- 9 oktober

här är lite bilder från i onsdags då vi var med bästaste-marica! :*

Vi börjar väl som vanligt med en snygg jävla ego bild.
allså, jág är så jävla snygg, no matter what.

vi käkade mat på texas! (MUMS!)
jag käkade en buffalo bill. BIGLOVE!

Peter körde han och Jocke's pows hela kvällen typ.
jag kan verkligen inte göra den jag.

vi tre (<3) jag hade det så himla kul med er!
källen ägde, dock var vi ju alla så himla trötta. men det gjorde inget!

ja, jag vetta fan vad peter håller på med här ..
kanske en ny pows har uppstått (?)

jag och honey! (visst är hon sjukt snygg?)
me love you, youre the best, fuck the rest!

sen så körde sofia hem oss. det var himla snällt :)

hihi, nåja det var en massa bilder detta.
men bilder från igår kommer senare idag.
jag ska ju som sagt strax ner på ica : )

och ikväll ska jag se idol och bara mysa med min marcus. :*
jag kommer nog att uppd. mer ikväll!!
och även på eftermiddagen!

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0