.- 7 oktober

nu så är man vaken, och man har mycket i tangebanorna.
det känns lite sisädär.
men jag vet att jag kommer att komma fram till det bästa.
(även om det jag kommer fam till är kanske det jobbigaste)
men jag kommer att må bra senare.

nåja, peter sitter på bussen nu.
han är mellan umeå/övik.
och jag ska hämta honom i sundsvall klockan 2.
och jag kommer verkligen att ha en massa bra dagar.
+ att ikväll blir det ferre.
mums!

en bild från i lördag's.
det var väldigt soligt. men otroligt kallt. ;s

nu har i alla fall lucifer kommit hem.
och det var en väldigt stor lättnad.
och jag tycker verkligen att det är skönt.
dock så är tess väldigt jobbig
hon gnäller och går omkring hela jävla tiden.
skit jobbigt! :/

nåja, ag ska se våra bästa år klart,
sen ska jag hänga tvätt, ta ur diskmaskinen och klä mig.
sen ska jag åka! :D

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0