.- 6 oktober

nu så håller man på att städa för fulla muggar! ;o
Puus, det är riktigt jobbigt ska ni veta.
men det kommer att bli så snyggt så.
och nu undrar varför jag håller på att städa så flitigt! ..
och det beror på ...

-IMORGON KOMMER MIN PETER (BFF)

vi är typ sjukt östa allså :)
och imorgon kommer han ju som sagt, det blir fet jävla utgång på bockarna!
jag hoppas att träffa en massa roligt folk där också! ^^
Jag, Peter & Marica (och hennes fästman)
- kan det bli bättre, 3 av mina närmaste vänner på samma plats?
eeh, nej! <3

nåja, ja. och ni fattade rätt.
jag hoppas att alla skiver ett fett grattis till marcia & fredrik.
de förlovade sig igår!
meloveyou! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0