.- 6 oktober

nu så är inköpslistan helt avklarad:
- två skäljmedelsflarrer (äppel)
- tvättmedel (kulör)
- två kattmatspåsar (marcus ska betala sen)
- acne rengöring (får finnar innan mens, men inte nu!)
- vectavir (till en annan, får pengar ikv)


nåja, sen är alkoholen fixad till imorgon också.
det känns också helt underbart!
jag och peter kommer att röja hudikstaden! ^^
nåja. jag är himla glad för allting just nu faktiskt.
dock så saknar jag min gubbe!
men snart kommer han hem.
- lycka lycka lycka! :*

nu så är det Gossip girl på tv.
det är himla bra, då man väl har börjat att se det ^^
jag har käkat middag också, nudlar + mackor!
mums.
ikväll lbir det popcorn + dipp.
- DH-säsongs-premiär!

lucifer har varit ute typ sen i morse,
och jag har inte sett till honom.
bara en räv.
men jag hoppas att han kommer tillbaka snart! :)
jag är lite orolig, men på morgonen var han då samma gamla kisse.
(fast utan bollar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0