.- 3 oktober

idag så började våran dag med:

en jävla massa frost och en himla kyla!
det suger. dock så är det mysigt då man får ta fram halsduken,
vantarna och mössan! (vilket jag gjorde igår-kväll)
men så klart så startade ju inte bilen imorse då.
(och det var lite viktigt just idag, marcus hade tenta!)
men vi fick igång den så klart. ^^

en väldigt trött och skiten hilda på morgonen denna lördag!
men det var ju ikea och birsta city som gällde!
(det höll mig väldigt vaken!)

vi åkte till sundsvall, jag släppte av marcus vid skolan,
jag åkte upp på birsta och sen så parkerade jag där.
9.00 var klockan, och ikea (frullen) öppnade ju inte förän
klockan halv tio. så jag läste lite i min twilight bok.
(<3) - så länge vi båda andas.

sen så käkade jag frulle, och det var himla gott.
och jag vart då mätt också. 9:- kr kostade det!
mums.
sen började shoppingen!




idag fick jag med mig hem:
- 4 mattor
- en hundsäng
- ljus
- 4 leggings (2 jeans (typ) och två svarta)
- 1 linne
- 1 tshirt
- ett tidningställ
- 2 katthalsband
- frulle
- bindor
- cola
- cigg
- 2 koppar

för under 1000:- lappen! ;> det är inte illa pinkat!
och jag är verkligen super nöjd med min dag!
jag har värsta mycket pengar sparade.
+ att min hund gillade sängen, katterna halsbanden,
tidningstället vart skitsnyggt.


man kan inte påstå annat va?
(dock så suger våra tapeter mest i köket/hallen! ;s)
men jag ska tapetsera om så fort jag fått ett jobb!

PUSSEY!
swetiie


Kommentarer
Postat av: Kajzii!

Precis en sån ikea förvaringshylla har jag med :D

2009-10-04 @ 16:24:07
URL: http://kajzaedfast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0