.- 3 oktober


en dagens "outfit" :)
och ja, jag hade verkligen dom där skorna på mig.
men det är minnen, de är 6 år gamla, och jag skiter i om
någon tycker att det är "trashigt & förjävligt" dom är sköna.
och det är ju osm sagt minnen, från nian, från min första träff m.
peter ( och många efter det) och då jag flyttade ner till hudiksvall,
min och marcus kärlek, min och Hannah's vänskap (återupptagen!<3),
skaffade tess, alla bilar vi har haft, min underbara familj, katterna,
älvsbyhus, ica-stjärnan, hagebo!

jag har haft en sån himla bra dag idag. (trots mitt otroliga hetsiga humör)
jag har hittat en massa skitsnyggt, jag har blivit så himla nöjd.
sen så är nog min sambo ganska nöjd också.
alla killar gillar ju inte att gå på ikea (även min sambo)
och jag tror att han är lite glad ändå att det är jag som klirrar det.
och fixar det här hemma.
och om jag tänker efter så är det himla kul att fixa och trixa.
(det är kul att städa själv, ibland. men lite hjälp ibland skulle verkligen inte skada)

imorgon ska jag panta burkar!
weei ^-^
jag fick en jävla massa av anders och eva! så himla snällt! (A)
jag är super tacksam!
2 sopsäckar, och 4 mindre kassar!
katjiing i kassan! ;>
(som kajzis! ;>)

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0