.- 3 oktober


Jag älskar dig. Jag älskar dig. Jag älskar dig. Jag älskar dig. Jag älskar dig.
Jag älskar dig. Jag älskar dig. Jag älskar dig. Jag älskar dig. Jag älskar dig.
Jag älskar dig. Jag älskar dig. Jag älskar dig. Jag älskar dig. Jag älskar dig.
Jag älskar dig. Jag älskar dig. Jag älskar dig. Jag älskar dig. Jag älskar dig.

- dela ditt liv med mig?

I'll always have you in a peace in my heart.
(stavningen skiter vi i va?)
vi har haft våra tuffa tider, våra bråk, våra upp och ner gångar.
vi börjar om, och vi älskar varandra.
jag börjar förstå dig nu.
det har tagit två år och fem månader.
men jag förstår dig äntligen.

du är den finaste som vandrar på denna planet.
du är så snäll och underbar innerst inne.
jag har varit skeptisk. det har jag.
men du är en sån fantastisk människa,
med en helt otrolig själ.

I cant get you off my mind.
jag försöker och försöker, men du stannar helt otroligt
lika förbannat kvar där. jag drömmer om dig,
om oss, om våran framtid.
du är min dröm, min verkligenhet, och mitt liv.
jag älskar dig åter och åter igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0