.- 23 oktober

ja, nu är biljetterna köpta till new moon! ;)
finally! de kostar 400:-

+ att jag och hanna skulle ju bjuda bea så 200 :- extra också.
hmm, hur ska jag få ihop de pengarna?
kanske kan låna av mamma eller marcus ..
jag håller tummarna! ;>

nåja. + att jag har kommit på mer saker som jag vill ha i julklapp..
och det är ett pressentkort på make up store!
jag vill verkligen! (a) jag hatar att vara fattig!

nåja, jag väntar fortfarande på att marcus ska komma hem.
han är och jobbar än.
men ja, det är ju så då han måste hinna klart.
jag hoppas bara att det är snart han kommer. :)

jag kanske ska köra hem bea + hennes två kompisar ikväll/inatt.
men jag vet inte när marcus kommer hem.
men jag ska försöka att hålla mig vaken. och hoppas på det bästa.
men jag vet inte. huga!

men imorgon kommer fanny!
im so happy!
det kommer att bli himla nice! ;>

Kommentarer
Postat av: vickan

Jag försöker hitta någon motivation, men det går som bara inte.. Men det kommer nog så småningom, hoppas jag i alla fall för jag håller på att bli tokig!



Jag försöker tro på mig själv, men det är väldigt jobbigt.. :/

2009-10-23 @ 22:00:24
URL: http://vickan89.blogg.se/
Postat av: beatrice

det fixade sig ändå :) vet inte vart mobilen är. men tack ändå världens bästa hilda<3333 jag vet att du hade ställt upp om du kunnat <33

2009-10-24 @ 01:59:22
URL: http://beatricenordin.blogg.se/
Postat av: mli

hej sötnos! vem är denna fanny? någon från älvsbyn eller? :) KRAMAR FRÅN OSS.



2009-10-24 @ 20:01:04
URL: http://mlisOrd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0