.- 23 oktober

angelica:
det kallas avundsjuka, och det är fler än en som vill se mig "falla".
jag är ju ganska stark och har ganska bra självföretoende,
och det kan störa de som inte har lika bra, och därför vill dom "få ner mig".
tro mig. det är lite sjukt. jag skrattar åt dom.
men ja, ibland så måste man få avreagera sig lite ;)

ser ni vem bilden liknar? ;)
i do! haha, det är jenkan som har ritat av mig.
hon tyckte inte att den vart jätte snygg, men det tycker då verkligen jag.
va fan, den föreställer ju mig?
då kan den ju inte bli annat än snyggt?

nåja, det är inte lätt.
det är låång lång paus i idol.
det suger, jag tycker att de flesta av idolerna var faktiskt bra idag.
även snorungen! ;>
(detta var en pik!)

Kommentarer
Postat av: Jenkan

snorunge ??? nu jävlar, nu torkar medelhavet ut tack vare dig, han är en jävla musfilibabbare ;)

2009-10-23 @ 22:18:26
Postat av: Jenkan

Nej den blev inte alls snygg för jag orkade inte göra klart den på slutet och då kladdade jag bara, men du är ju snygg ändå fast bilden inte vart de ;)

2009-10-23 @ 22:19:50
Postat av: Angelica

Okej då förstår jag. Brukar vara så att folk vill se starka personer falla, för att som du skriver, för att dom själv mår dåligt och vill må bättre. Det är tur att sådant int biter på oss ;)

2009-10-24 @ 11:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0