.- 23 oktober


jag kan fortfarande göra min "grimage" med tungan! ;>
haha! (även fast jag har hål där!)

nåja.
nu är det tv en 20 min till som gäller.
sen blir det att damsuga!
måste verkligen. (jag vet att jag gör det ofta, men jag har ju djur, så jag måste!)
sen ska jag kolla hur det ser ut m. varmvatten.
annars ska jag göra en lite brasa också.
så att man kan duscha ikväll! ;>

ikväll är det ju IDOL för det är ju fredag.
och fredag + IDOL = fredag's mys! ;>
det blir nog en glass (piggelin) för min mage är så jävla mätt just nu!
haha!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Herregud vad olik dig du är, ser int alls ut som dig på bilderna :) Vara är Hilda, the real one ?? ;)

2009-10-23 @ 19:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0