.- 23 oktober

-detta stämmer in så jävla bra på mig.
allvarligt, jag vet inte hur många det egentligen är som
hoppas att det ska gå illa för mig ..
att jag ska bli mobbad, dumpad av sambon, bli ensam, bli ful, misslyckas ..

men tråkigt för er.
jag kommer aldrig att göra det. ni kan fortsätta att hoppas.
gör som ni vill, men det kommer aldrig att ske.
jag är här för att stanna.
varesig ni vill det eller inte.

jag fattar inte att människor ska vara så
himla avundsjuka, skaffa er ett jävla liv istället.
och sluta att vara så jävla feg.
varför komentera anonymt? det är ju bara ett
sätt att säga att man är så himla osäker på sig själv.
man vågar inte stå upp för den man är.
(vilket är ganska så patetiskt)

jag förstår inte.
visa "framfötterna" börja leva.
för här finns det inget att hämta.
jag är snyggast, bäst och vackrast.
lär er att leva med min popularitet. annars blir det bara jobbigt.
jag kommer alltid att vara större än er.


Kommentarer
Postat av: Kajzii!

jag har ALDRIG hoppats att det ska gå dåligt för dig (tror heller inte att du menar mig). Du är en oerhört stark person och jag har alltid varit avundsjuk på ditt goda självförtroende. Att vara nära dig gör en starkare ^^ Du "smittar" av dig ditt skratt och leende på andra människor :D

Keep it going! Alla älskar Hilda!!! <3

2009-10-23 @ 14:53:32
URL: http://kajzaedfast.blogg.se/
Postat av: Jenkan

Så ska det låta Hilda :D

Vad är det för miffon som tycker de ? dom är ju störd.



2009-10-23 @ 16:15:19
Postat av: Angelica

Vem är det som vill dig så illa och vem önskar dig det? Eller är det du som tror att folk tror det om dig?



Kram

2009-10-23 @ 19:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0