.- 22 oktober

nu så har jag besöksrekord! ;>
weei. 104 st!

(hitills, klockan är inte 00.00 än)

muha, jag är så fucking jävla nöjd.
jag eldar fortfarande, jag har en till tvättmaskin igång + diskmaskinen.
men snart är den klar. så då slipper man ligga och lyssna på den.
snart ska jag gå ner och lägga på i pannan en sista gång.
och sen ska jag hoppas och hålla tummarna för att
det finns varmvatten imorgon på morgonen! :)

imorgon ska vi storhandla, och jag ska göar tacogratäng
till middag, jag läste om det på en blogg, och det såg så himla gott ut!
sen ska jag putsa rutorna, och damuga nere!
och då kommer bilder från tvättstugan + toan nere imorgon!

och tack emelie för att du tycker att vi har det fint.
du är så himla snäll, är du en ängel (?)
man kan ju fundera! :*

men det har kommit hit en massa nya saker på ett år.
och mer kommer det nog med all säkerhet att bli.
jag måste bara spara lite pengar först.
men det är ju jul snart. och jag vet precis vad jag behöver köpa.
(dock är det ju typ samma som man önskar sig! haha!)


vi önskar bättre uppd. av jenkan imorgon också!
fy så himla dåligt det varit idag!
men jag kan förstå det så där med taxibussen och allt. ;/
jag hann bli så himla orolig! ;> :*

nåja, jag ska ut och smoka nu!
PUSSEY!
swetiie

Kommentarer
Postat av: Jenkan

Vi får se hur det blir med det idag, men jag lovar att göra mitt bästa ;) haha, har dock sovit bort hela dagen. Haha, jaa taxibussen tog fan på krafterna, haha det var så komiskt så det var ju sjukt, hahaha jag kan bara garva när jag tänker på de :D

2009-10-23 @ 14:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0