.- 22 oktober

jag fick en komentar av emelie:
och självklart ska jag gratta er!
men jag ville inte störa er på "eran dag"! ;>
men jag vet att ni kommer att vara tillsammans livet ut.
ni har hittat varandra genom själen.
och jag önskar er all lycka ni kan få. :*

dom är så himla söta.
jag är så himla glad att thomas äntligen hittade en sån fin och underbar tjej.
(snacka om att folk kan ha förutfattande meningar!)
dom blev typ tillsammans här hos oss.
mys, dom är så himla gulliga mot varandra också.
(jag fattar dock inte hur, efter 2 år .. och fortfarande nykära!)
jag förstår inte hur ni lyckas, men jag är glad.

lite avundsjuk också kanske ;)

ni är lyckliga, och det glädjer mig.
jag saknar er båda, och ni finns i mitt hjärta också.
PUSSPÅER! :>

Kommentarer
Postat av: mli

nåååååh vad fint du skriver hilda :D sötbarnet! hoppas vi ses snart. goa kramar!

2009-10-23 @ 08:13:27
URL: http://mlisOrd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0