.- 22 oktober

så här ser det ut hemma hos oss!

sovrummet.
 (planerar att möbleraom ..)


vardagsrummet.


Köket.
(vill byta tapeter här och i hallen! OMG!)

toaletten uppe.

Hallen.


detta är lite av vårat hus, det som jag inte visar är trappen ner till källaren,
toaletten nere, pannrummet, förrådet, och två rum som är helt oklara! :>
men det kommer att bli så himla fint här, så småning om.
och det kommer att göra mig lyckligare än någonsin.

och bara så att alla vet, så saknar jag hannah, som satan.
jag vill bara ha henne nära. nu nu nu!
men snart så ses vi! :> <3

Kommentarer
Postat av: hannah

SAKNAR DIG MED! SNART SYNS VI <3

2009-10-22 @ 16:27:56
URL: http://hannahgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0