.- 21 oktober

nu har pannan äntligen fått upp i 80 grader.
weei, det är då den börjar att cirkulera vattner till
elementen och till tankarna
så att vi får varmt inne + varmvatten. :)

jag håller nu på att ladda upp bilder på
en hemsida där man får 100 första bilderna gratis
man ska endast betala portot (29:-)
så det ska jag pyssla med ett tag till.

jag har hunnit surra med beagumman ett tag också.
hon är alltid lika söt och trevlig.
+ att jag har hunnit skicka lite m. Fanny också!
snart är det lördag! ;>

gurkan är så jävla söt och fin.
och hennes vinterpäls börjar att komma tillbaka.
hon är så jävla underbar!

+ att mamma har köpt julstakar åt mig.
två stycken röda!
jag tackar fortfarande och bockar så <3ligt! ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0