.- 21 oktober


nåja, nu så har man varit i stan.
och man har ätit på donken, men sambo bjöd.
och då så säger man ju inte nej ^^,
haha!

jag håller på att elda, har burit in en massa ved
det känns så himla konstigt idag.
jag har inget att göra, jag behöver inte ens städa.
det är helt sjukt jag kan bara ligga idag utan att ha dåligt samvete.
och det känns väldigt konstigt.

hihi.
ikväll är det Grey's som gäller.
jag längtar så himla mycket.
och imorgon ska jag på möte. och sen har jag hela dagen fri ändå
jag ska vara i bergsjö klockan 8.
men jag blir någon minut sen.
men det gjorde inget ..

jag ska fixa lite på designen också
jag är inte riktigt nöjd med headern ..
men bättre ska det bli!
I promise! ;>

PUSSEY!

swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0