.- 18 oktober

"men du kan ju inte mena allvar ..
- skulle jag ta i en synt? Jävla moderat-piano!"


Hahaha, jag har precis sett klart denna film.
den är så jävla rolig! man får sig både ett och annat fniss i den ;)
haha! ;>

tänkte skriva lite mer saker som jag fått mig ett fniss till
de senaste dagarna ..
"håg nu har jag bråkat lite åt"
Jenny på utgång i onsdags .. (ovan)

"jag är köt, ska vi knulla?"
sen en sekunde senare ..
"skickade fel, så pinsamt .. "
Haha, undra vem det kan vara?
-fniss fniss, jag dör! det var fett kul! ;>

nåja, jag eldar som aldrig förr (eller så inte)
men jag är verkligen på G och jag har redan elat varmt
i huset, så nu är det bara varmvattnet som ska klirra! ;>
sen är det mys här hemma.
dock så myser jag väldigt mycket nu ändå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0