.- 18 oktober

ååh, jag är lite smått less just nu.
jag håller på att kolla på "the biggest loser"
och dom är ju så himla tröga.
de har nå filma frågesport just nu.
och svarena är jätte lätta och ändå så kan dom inte det ..

jag tror att jag ska ta och skriva upp de här tavlorna idag :)
och det tror jag kommer att bli fett bra ;) haha!
nåja.

idag blir det spagetti, korv, kötbullar och ägg till middag. ;)
det ska jag göra så att maten är klar klockan 5.
för då ska jag äta, är marcus inte hemma så får han skylla sig själv.
jag har sagt en tid och då är det så.
(jag sa eofs. kl 4 och han 5 så har har valt)

imorgon är jag sugen på kött och pommes, bea och karina pepparsås! ;>
hoppas bara att hon svarar på fejjan,
och att jag kan få receptet! ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0