.- 18 oktober

nu så tänkte jag visa vars jag ska hålla hus hela dagen idag. :)

haha, och så lyssnar jag på musik och längtar tills kvällen är kommen.
det är ju OTH och Gossip ikväll.
+ att det är vem kan slå filip och fredrik.
sen är det ju parlamentet också.
det är himla mycket bra på tvn just nu.
eller inte nu, men idag!

sen imorgon börjar ju en helt ny vecka.
jag ska klirra mycket.
- komvux
- handelsbanken
- bokföring
- tvätta


sen är det ju nästan snart vi ska åka. weei! =^.^=
jag börjar bli så jävla taggad just nu!
jag vill bara ha 29 .. nu nu nu! ;>

+ att jag nästan har fixat hund vakt nu också,
på tprsdagen/fredagen.
sen kunde marcus ha henne på lördagen.
sen kommer vi ju hem på söndagen!
så ja, det är underbart. allt går som en tandställning (räls)

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0