.- 18 oktober

nu så har min älskling åkt till gnarp för att jobba lite.
jag tycker faktiskt så himla synd om honom.
det är inte roligt att han jobbar så mycket.
inte för mig, och inte för honom.
(han måste skaffa sig en fritid snart ..)

denna bild har jag faktiskt tagit ;)
och jag tyckte att det vart himla bra.
dock att då emelie (mlisord.blogspot.com) tod den med sin
gamla systemkamera så vart den mycket bättre. ^^

ny spelas playlist "gyllene tider"
- billy
- ska vi älska
- flickorna på tv 2
- det är över nu

det är nostalgi på de unga festerna.
och jag tycker fortfarande att gyllene tider går hem på fest.
och det är jag stolt över!
dock är det en massa annan musik också i albumet.
eller inte annan grupp, men mer låtar! ;>

ååh, jag längtar så himla mycket till den 29 okt.
då jag och jenkan ska åka mot norr!
vi ska satan äga, som jenkan säger;
"vi behöver ingen fest, det är vi som är festen"
och det är fett nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0