.- 18 oktober

ååh, jag verkligen älskar spotify!
"Bombastic Love, so fantastic
Where I'm completely yours and you are mine
And it's gonna be exactly like in a movie
When we fall in love for the first time"

na na na ..

nåja, nu så är man uppe med tuppen.
(eller så inte) men jag var vaken klockan 11.05.
och det tyckte jag var himla bra ändå ^^
jag satt uppe tills klockan var närmare 3.
sen kom sambon hem, och då gick vi och la oss tillsammans.
hihi. (jag hade lovat honom!)

snart kommer denna skönhet till oss (♥)
jag längtar som en tok!
PUSS PÅ HENNE!

jag funderar på att ringa till min mor och höra hur livet leker.
jag tror att det är prima!

PUSSEY!
swetiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0