.- 18 oktober


då anders var hos oss i fredags så fick vi 10 st cola-burkar av honom.
han är så himla snäll. dock har jag bara druckit 3.
marcus 6 ;o det är 1 kvar, och den är min. om jag så ska spilla blod för den!
hahaha! ;>

idag då jag lagade mat (det vart bara köttbullar och makisar!)
så skulle jag riva lite ost. och då rev jag lite av tummen.
men dock är jag lite nöjd för det. för att jag rev upp ett hjärta.
haha, jag ska kolla om det går att ta kort på det med min kamera så att ni får se.
det vart nästan snyggt också. ^^

"swing it magistern, swing it.
detta är tidens melodi."

<3-BIGTIME!

+ att nästa lördag så får jag besök av min kusin också
i hela 5 dagar! :D
det kommer att bli så himla kul.
+ att på onsdagen den veckan så kommer jenkan hit också och slaggar!
+ att på torsdagen åker vi upp till piteå!
jag älskar det!
+ att på söndagen (då) så får vi skjuts hem till mig! av min pappa! (love love love)
han är så jävla bra!
+ att då har vi sally-bally-älskling här hemma också! det är glädje och lycka.

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer
Postat av: Jenkan

Hur ska du hinna med dina kötbehova nästa vecka då? lär bli jobbigt hahahha vem är din kusin ? :P

2009-10-19 @ 13:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0