.- 17 oktober

det har varit en himla dålig upp just nu.
de här senaste dagarna.
men jag har helt enkelt inte orkat.

men jag tänkte berätta lite om min dag.
detta är min frulle-bulle, lunch och halva middagen:

mums, det är chiabats, sallad, pepparsalami, gurka, ost och oboy! ;>
mumma är det enda som jag kan säga. ;)

sen nu ikväll så har vi varit hos svårmor och björn.
det var trevligt, träffade bea lite också :)
och där fich vi mat också.
fläskfile och potatisklyftor samt sås! det var fett gott också!

nu så är marcus hos en kompis i sundsvall.
jag ser på tv, men ska snart se en film på datan.
det blir nog tjenare kungen ..
jag älskar den filmen! ^^
men jag vet inte än.
kan bli någon annan också ;)

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0