.- 16 oktober

jag tar nog tillbaka det där om helvete's natt!
jag kommer att komma i säng i god tid ändå jag. : )
jag behöver endast två tömmingar med detta
USB-minne så är alla
mina filmer + musik borta från hans dator.
+ alla mina älskade bilder! :>

Sen hur lång tid det tar att he in dom på min dator det
bryr jag mig inte om ..
det kan få hålla på hela natten om den vill.
jag har ju inte bråttom.
allting stannar ju på minnet ändå ;)

så här mysigt har jag det just nu.
tända ljus med doft av melon, annanas, vanilj & mango!
(mums, det är så att man blir sugen på godis!)

jag sitter och funderar på om att köpa ett mindre kök's-bord,
och möblera om här i köket.
det skulle bli så himla mycket bättre med plats, samt
att jag tror att det skulle se ut som ett helt annat kök! :>
skulle verkligen vara jätte mysigt tror jag.
jag ska höra vad min gubbe säger imorgon.

dock så lär inget ske förän jag har en inkomst.
(en bättre än det jag har nu i alla fall)
jag måste jobba mer för marcus, samt hitta mig nått mer
att göra. (extra knäcka)
för någon antällning får jag inte nu. det får ingen.

jag har bestämt mig för att fortsätta jobba för marcus.
(förhoppningsvis blir det ju mer som jag nämnde ikväll. mest troligt)
och då tjänar jag ju himla bra.
+ att jag ska börja med detta ljusparty;na.
och det kommer jag nog att tjäna ganska så bra på.
+ att jag kommer att spara som satan.
jag ska ringa runt lite också.
men jag kommer ju att gå i skolan också.
(och då får man ju studiebidrag 2500:- tror jag det är på)
så jag kommer att klara detta.
det är inget problem längre.

och jag har bestämt mig vad jag vill.
och jag kommer verkligen att stå på mig.
kosta vad det kosta vill.

men detta är mitt beslut och jag trivs med det! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0