.- 15 oktober

Detta är en ljuslykta som jag köpt på dollar
(i hudiksvall) för ca. 50 :-

jag fullkomligt älskar den.
och den är verkligen såå himla fin.
jag har den ståendes i hallen, och den är så himla perfekt där.
jag är helt såld.
dock så ska den åka ut på bron imorgon då jag städat där,
så att den kan få lysa upp vårat hus lite.

Dollar säljer en massa bra saker,
tex tvålen som stina-lee hade på sin blogg som hon köpte på ICA MAXI,
den har jag i mitt badrum, från dollar.
2st för 10 :- jag tvivlar på att det är samma pris ..

visst, nog har kanske hemtex, ikea eller nått annat förtag
(som är lite dyrare) bättre kvalitet.
det ska man ju inte sticka under stolen med.
men det är ändå bra ocg fina grejer på dollar.
jag tycker att dom är himla kreavitva med att komma med nya ideer
och snygga saker för hemmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0