.- 15 oktober

detta lär bli en helvetes-natt!
jag håller på att föra över alla mina saker från marcus data till min.
(filmer, musik, bilder)
och det tar en jävla tid kan jag lova.
jag tror inte ens att jag blir klar inatt.
men jag ska fan försöka! ^^
(har jag bara mysigt så går det bra, eller vad tycker ni?)

hjärtat fick jag av marcus i 1 års pressent (våran ettårsdag)
det var egentligen i en annan kruka med en levandes blomma.
(vilken jag nu har dödat)
men kärleken lever fortfarande vidare.
som tur är!

ååh, himla.
men jag får en jävla massa filmer och musik!
mums, samt alla mina gamla bilder från D40:in ;>
hihi. så det blir kul.
+ en massa OTH (från säsong 1 & 5 tror jag ..)
så det blir nice.

lära bli en massa uppd. ikväll.
men jag ska ju inte upp till nått imorgon heller.
+ att jag ändå har ställt klockan på 06.15.
(jag ska väcka marcus då, jag får betalt)

men annars inget, ringa komvux.
och det hinner jag utan att tveka.
(jag lovar mamma!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0