.- 15 oktober

svar till anonym (jenny):
jag har ringt dig, men du är grymt osocial du! ;>

ojoj, nu har det gått en till dag och jag har verkligen fått en masa gjort idag.
dock är det sämre på uppd. fronten.
Jenkan äger nog mig just där.

jag har damsugit och tvättat.
+ att jag nästan lagade mat och så.
(kebabrulle)
jag har klirrat en massa andra saker,
men jag kan inte finna min kamera just nu.

muha marcus har gått och lagt sig.
han är ju så himla trött och jag förstår honom verkligen.
imorgon måste jag bära in ved!
(puuh, om jag orkar)
det ska fan inte vara kallt här i helgen,
och det ska verkligen finnas varmvatten!

sen ska jag ringa komvux ang att börja läsa svenska B,
matte B och nått annat ämne. vill så gärna plugga till nått. har insett det nu.
jag vet inte om det är make up artist
eller nått annat jag vill bli. men jag vill i alla fall plugga.
och det skadar ju verkligen inte.
+ att jag ska nog jobba mer åt min sambos företag nu också.
+ sälja lite ljus! :D

imorgon blir det mys med chips och idol.
jag hoppas verkligen att niklas åker ut.
jag tycker inte om honom.
(hahaha, det där sved va jenkan?)
hahaha! ;D

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer
Postat av: Jenkan

Sådär säger du inte. Nicklas kommer inte vinna men han är förjävla nice tycker jag dårå. CAMILLA SUGER HÄSTBALLE, JÄVLA BERTKARLSSONSLOVER!!!

2009-10-16 @ 06:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0