.- 14 oktober

nu så har man pratat med arbetsförmedlingen.
och jag ska inte dit längre imorgon, men dock kanske på fredag.
jag ska verkligen ge gärnet för att börja plugga!
mums, make up artist.


+ att jag har varit och jobbat nu på morgonen.
jag har varit in till stan på DAHL och handlat lite
till min sambos företag, jag tjänade typ 100 :- för det och
det tog inte ens en timma ;>
haha :)
så jag känner att det går bra nu.

+ att jag verkligen underar på att börja m. partylite.
dom behövde ju folk, och jag är ju intresserad av ljus.
så jag känner att det kna ju vara en himla bra sak att göra
för att få in lite extra pengar. :)

+ att jag måste verkligen städa också.
men hur i helvete ska jag orka det? ;o
puuh, men jag måste. och jag ska stätta igång snart ;)

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer
Postat av: Hanna Olsson

Hur mycket går det på då att plugga till det?

Har en mycket smartare lösning som inte kostar så mycket ;)

2009-10-13 @ 16:12:53
URL: http://hnaolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0