.- 14 oktober

jag tänkte ge ett litet tips ang. ögonskugga.
jag prövade ju det idag och lovade för/efterbilder.
men jag kan inte hämta nått i sovrummet just nu.
(det som saknas är kamerasladden)
för att marcus ska sova, och han ska upp himla tidigt imorgon.
så jag tänker visa honom lite respekt.

om du har blå ögon ska du använda dessa färger:
- gul
- rosa
- grön
- orange (inte testat? do it! ögon tindrar!)
- brun (om man gillar lite mystik, blanda med lite svart också)


om du har bruna ögon ska du använda dessa färger:
- blå
- turkos (cool färg som verkligen blir helt underbar!)


om du har gröna ögon ska du använda dessa färger:
- lila (en mystisk färg som framhäver ögonensfärg bättre!)
- röd


dock så ska man ju alltid ha de färger som man vill,
men om ni är intresserad av vilka färger på ögonskuggan som ni
passar bäst i och som får era ögon att lysa och glittra
så är det dessa färger. ;)

nåja, det var nog allt för idag just om make up's!
imorgon kommer det bilder med lite make up's.
(om jag då lyckas vill säga)
jag har ju precis börjat att träna med detta.
men jag känner att jag tror verkligen att jag har "valt"
rätt i det jag vill göra.
hihi!

PUSSEY!
swetiie

G-natt. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0