.- 14 oktober

nu så är grey's avklarat.
det var inget speciellt avsnitt denna vecka tyckte jag.
så det är inget som hänt.
(dock borde jag skriva ut hela avsnittet här åt jenkan)
haha.

Sen så hann jag kolla lite på true blood.
det var också ganska så bra, men jag har ju inte följt det speciellt mycket.
men jag tycker att det verkar vara en himla bra serie.

nåja, idag så har jag varit förbannad på så himla mycket.
t.ex damsugaren.
den srputar ut aksa. jävla skit sak.
imorgon ska jag kolla om den andra damsugaren finns här
någon stans, men jag tvivlar.
men jag ska fan damuga imorgon, vad fan det än krävs.
+ att jag måste bära in ved.
det är helt slut strax nere.
så det ska jag klirra imorgon.

huga. men i helgen ska jag och marcus stoppa fast
badrumsdörren nere!
så himla roligt att äntligen få det klart, den har ju stått brevid därren i typ
1.5 år nu snart tror jag.
men i helgen ska den fan fast.
(och marcus var helt inne på det han också ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0