.- 14 oktober

oj oj, jag har redan hunnit ..
-inget.
jag är lat idag, men jag har gjort upp en eld i alla fall.
vi måste ju ha varm och skönt inne.
och varmvatten!
jag ska strax klirra en damsugning.
men jag tänkte blogga lite först ^^

jag har kollat i en massa tidningar och jag är fett sugen på linser.
inte typ för att jag har dålig syn.
utan för att jag vill ha mer blå ögon.

kolla så jävla snyggt allså. (a)
jag har ju redan typ blå ögon, men de är ju så mörka.
marica har verkligen blå ögon, och dom är skit snygga! :>
jag vill också ha.
det ska jag skaffa mig när jag fått ett jobb. ; )

nåja, det är inte lätt.
jag måste verkligen sätta igång en spurt här hemma.
jag ska damsuga, sen ska jag tända en himla massa ljus.
ikväll blir det nog kyckling och ris!
+ currysås (så stark att jag kommer att lukta curry 2 v framöver)
hihi!

och nu är det två till som anmält sig till mitt ljusparty
den 8 nov! ;> det kommer att bli fett jävla bra!
jag hoppas att en massa folk kommer.
hihi, JENKAN har dock inget val att komma.
hon ska komma ändå! ;>

+ att jag tycker att hon ska ta med sin mor!
haha! ;>

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0