.- 14 oktober

okej, nu kommer det ett litet inälgg som handlar om att jag är less.
jag är less på att elda, på att städa, på att vara hemma.
men det är inget att gämföra mot vad jag är less på fake's.
jag verkligen hatar det.

jag är less på folk som skiver:
- jag vill ha ditt nya nummer
- ska vi hitta på nått idag gumman
- ååh, du är så himla bra
- skitsnack
- falska jävla människor.

jag blir less på att folk vill ha mitt nummer, över att det rikger människor
hela jävla tiden, och jag har inte gett mitt nummer till dem.
jag blir less på att folk som är "sur" eller "arg" eller snackar skit ska
ha mitt nya nummer, ge min en anledning om vaför ni skulle få det?
jag ger mitt nya nummer till dom jag tycker ska ha det.
och så är det. det är dock inte aktiverat än, och
jag kommer inte att skiva då det blir det heller.

(klart slut)

jag är less på att det ringer människor som jag knappt har träffat
och vill hitta på nått hela tiden, efter som jag inte känne dem,
och vill därför inte hitta på nått. det är så himla sjukt.
man ringer inte till en människa som man kanske sagt "hej" till
en gång och sedan tror att man är bästa vänner.
det är fett jävla jobbigt.
(klart slut)

sen så säger man inte bra saker om en människa då man sen går och snackar skit om den.
jag blir så jävla le (det har dock inte hänt mig)
men jag har "polare" som snackar skit som sina "vänner"
då dom är med mig, varför ens? varför orka ödsla energi på det?
är man vänner så snackar man inte skit om den andra.
bara för att "komma upp" och bli mer populär eller accepterad.
(klart slut)

jag tycker att alla som är äver 18 ska börja visa sig lite mer mogen nu.
varför ska man "spöa/skrika" på någon bara för att den
har sagt att man är en fjortis, eller att man är ful eller bara tittat på en?
det är ju då så jävla omoget. jag pallar inte.
eller att man ska säga höga komentarer om dem som tittar.
orka, varför inte bete sig som vanligt och skita i dem?
de är ju dem som "vinner" ifall man håller på tillbaka.
jag skulle då inte orka ödsla nå energi på det.
(klart slut)

just nu är jag less, riktigt jävla less och jag vill bara skrika.
skrika så att jag får "tömma mig själv" från alla dessa
saker. muha! jag har tänkt en jävla massa idag.

och nu kommer en massa bara tänka
"men om hon inte bryr sig, varför skriva ut det i bloggen?"
och, ja varför gör jag det?
jo för att jag är less, för detta händer mig, alla kommer till mig och
säger en jävla massa saker hela tiden.
och visst, surra på med era vänner om detta, men inte med mig så
är jag fett jävla nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0