.- 13 oktober

en anonym (som jag tror att jag kna gissa vem det är)
ville se en bild på mig/håret utan att jag gör någon pows
så jag ska kolla om jag har någon snygging-bild :)
(fast det är väl egentligen självklart)

dock inget smile med tänderna, för jag tycker att jag blir mindre snygg på dem.
dock är jag ju snygg ändå :)
muha!

jag uppnådde ett besökspekord igår/för 10 min sen
också, det var 93 sist jag kollade, för 20 min sen,
men nu fungerar det inte, så det kan ha blivit mer också.
jag ska kolla det igen, eller imorgon.
blogg.se är ju lite segt ibland.

imorgon står det STÄDNING på schemat.
hela huset och det är lite jobbigt
men det kommer nog att bli fett bra sen då det är klart.
hoppas det regnar imorgon.
muha!
det är roligare att städa och lyssna på musik då ;)
(och sjunga så klart) muhihihi! ;>

PUSSEY!
swetiie.

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0