.- 12 oktober

jag tror att pupp-jenkie-monkie-bankie
är lite över nervös inför att resa till piteå.
hon är så himla söt.
muha! ^^
men hon kommer att inse att jag har de bästa vännerna ever!
och att alla är så himla snälla och roliga!
ni kan ju höra av er om ni vill ses? ;)


bara för att jag verkligen älskar min skor.
och jag älskar verkligen att gå omkring i mjukisar! <3
jag tycker att det är bland det skönaste och underbaraste som finns.
men även jeggins, men det är så jävla kallt på vintern.
jag hoppas bara att det snöar på julafton.
annars får det gärna vara bart på marken.

jag hinner nog se mer snö än jag vill i alla fall.
(hemma hos mamma & pappa)
jenny tyckte att det var konstigt att min pappa och mamma bodde ilag,
eftersom jag bara säger "hem till mamma".
men dom är inte skiljda. dom lever ihop!

juste, jag och jenny beställde ju ljus!
det vart votivljus med doft av:
-smultronland
-päronchampange

;>

mums, jag ska gå och sova lite nu ;)
haha! fast kanske ska elda, duscha och käka lite gott först :)
haha!
+ att jag ska klirra besöksrekord idag.
redan gjort egentligen, men ajg vill ha mer :)

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0